Můj letní bucket list !

Zdravím!

Taky vás ta škola už tak strašně štve? Mám pocit, že druhý pololetí vždycky hrozně uteče, až na ten poslední měsíc. Ten se táhne naprosto šíleným způsobem. A není nic horšího, než sedět šest hodin zpocená společně s dalšími dvacetisedmi zpocenými lidmi a poslouchat výklad učitele odhalujícího celé třídě své kruhy v podpaží. až moc potu na jedno souvětí, pardon. 

Myšlenka, která mě v těchto dnech uklidňuje snad nejvíc, je fakt, že léto je za rohem!!! Těším se na dlouhá snídaňová rána. Na homemade obědy, vodu, diskotéky a kila vodních melounů. Zároveň vím, že jsou to moje poslední klidné prázdniny. Čtvrťák klepe na dveře a přestože se snažím předstírat, že nejsem doma, už za pár měsíců mu budu muset otevřít. Chci se na ten moment připravit. Chci vědět, že jsem prožila super prázdniny a že mám dost energie na to, zvládnout to všechno, co mě čeká. a že toho nebude málo.. Ale na fňukání bude ještě v příštím školním roce času dost, že?



Miluju plánování a těšení. Pocit, že mám to všechno teprve před sebou.. Občas jsou ty plány neuskutečnitelné, ale pokud se ještě nestaly, je pořád nějaká možnost, že se můžou stát. A právě tahle myšlenka mě hrozně baví. Do poslední chvíle nevím, jak to bude. 
Jelikož jsem letos strávila opravdu hodně hodin chemie zasněná nad teplými letními dny, podařilo se mi vytvořit seznam, o který se tu s vámi dnes podělím. Myslím, že zdržování už bylo dost. Jdeme se společně podívat na všechny moje malý cíle léta 2019!


  1. Voda, voda, voda! Co kdyby všichni tenhle rok přestali řešit svý těla? Svý nedokonalosti, velký zadky a vycpávky do plavek. Co kdybychom se jednou radovali z otevřenýho koupálka? Z toho, že si můžeme dát zmrzlinu nebo hranolky s kečupem nebo mísu těstovinovýho salátu, protože neznám jídlo, který se sem hodí víc. Zapomeňme na ty pochybovačný hlásky někde v nás, odmítnutí koupačky u kamaráda v bazénu jenom proto, že se nám při sezení u grilu shrnou všechny Milanové do jedné malé harmoniky. Zapomeňme na to! Zavřete oči, nasajte ten letní vzduch a zakousněte se do něčeho dobrýho. 
  2. Čas s těmi nejdůležitějšími! Pikniky, letní kino, diskotéky, zahradní party, čajovny a projetý litry benzinu při západech slunce. Klábosení, smích a praskot dříví při třídenním stanování. Objevování Liberce a Prašný brány s mamčou a babičkou. Koncerty a výlet do Vídně plný řevu v Pratru.
  3. Buď spokojená. Cítit se dobře. Hýbat se a užívat si to. Nebýt líná. Občas trochu riskovat a objevovat, a občas si prostě zalízt do postele a usnout po obědě. Nemyslet na to, co by mohlo být a proč to není. Protože místo toho je něco jiného. A záleží jenom na nás, jestli si dovolíme to jiný užít. Chci jezdit víc na kole, učit se dál na bruslích a cvičit. Chci ťapkat každoroční túry v Krkonoších a sjet si znovu na koloběžkách Černou horu. 
  4. Rozvíjej se! Taky chci být produktivní. Už pomalu najíždím na pravidelné čtení, zatím ne úplně maturitní četby. Chci se naučit těch pár vysněných skladeb fakt pořádně a konečně udělat provaz. A aby toho nebylo málo, čeká mě pravidelná brigáda, abych měla na všechny tyhle super výlety vůbec finance, haha. 

Docela mazec, že? Možná se některá z těch věcí nesplní. Možná holt strávím víc času u hraní The Sims 4, než u čtení maturitní četby, ale co už. To přeci teď nemůžu vědět! Léto 2019, jsem na tebe připravená a nemůžu se dočkat!!

A jaké jsou vaše plány na léto?

nh.

Komentáře

  1. Ejnyt! Tenhle blog vypadá fakt dobře! A moje plány na léto? Rochnit se v potu pod nátlakem činek! :-D A třeba nějaký ten fesťák, slunce, koktejly a... táboráky! Když už umím hrát na tu kytaru :-)) Pěkně doklepej ročník a parádní prázdniny přeji ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu ! Jo!! Ty táboráky zní skvěle a s kytarou je to nejlepší kombo! Přeju spouustu motivace ke cvičení, ale hlavně si je pořádně užij! Bez nějakých těch koktýlků by to holt nešlo. :D :)

      Vymazat
  2. To je krásný :) Já jsem na vysoké, takže prázdniny už dva týdny mám a zatím je prožívám tak nějak jak popisuješ :) hlavně si je chci pořádně užít, protože je to období, na které se těším celý rok :)
    Já bych o prázdninách hlavně ráda trávila čas s lidmi, které mám ráda, protože přes rok na ně bohužel nemám tolik času, když studuji v jiném městě :/ A taky se hrozně těšim na táboráky, různý koncerty, letní kino... bude to pecka! :)
    A moc se mi líbí tvůj nový blog, přeju ti, ať jsi tu spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Vykouzlila jsi mi úsměv na tváři! <3 Přesně tak, tohle přesně voní létem a já doufám, že si ho přesně v takovém stylu pořádně užiješ!!!

      Vymazat
  3. Když jsem videla název článku, popravde jsem čekala nějaký seznam 100 věcí, který jsou absolutně nesplnitelný (vlastní zkušenost :D), ale musím říct, žes mě mile překvapila :)
    Tak hodne štěstí​ při plnění!
    Mým hlavním plánem na léto je být prostě šťastná, a udělat pro to cokoliv...chci se vrátit do kolejí zdravýho života, být sama sebou a zažít spoustu nezapomenutelných věcí ❤ Hezký leto!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Přeji krásný den. :)

Mohlo by se vám líbit