Podzimní selfcare tipy

Zdravím!

Podzim miluju hned z několika důvodů. Všechno začíná tak nějak odznova, já nabíhám do nové rutiny. Dny jsou barevný a ne tolik sesmahlý jako v létě, zároveň sluníčko ještě nemizí úplně. Všeho je prostě tak nějak akorát a je mi prostě hrozně fajn. 
Ale co si budeme, abychom byli spokojení, musíme pro to něco dělat. Je hrozně těžký být happy jen tak. Občas se na nás svět mračí, občas nás zpraží ještě předtím, než se stihneme jakkoli bránit. nejen na podzim. Ale právě na podzim existuje spousta léků, které naši duši naopak pohladí a uklidní. Nevím jakto a psala jsem to i minulý podzim, ale podzim je fakt tak zvláštně útulnej! A i to děsný klišé zalízt si ve svetru s knížkou a čajem do postele, je vlastně jedna z nejčastějších věcí, kterou sama dělám. Protože je mi při tom prostě dobře. Možná proto mám tohle roční období tak ráda. Všechno je to takový příjemný zachumlání do svetru.

Co já naprosto miluju, je začínající sezóna jablek. Typické letní ovesné kaše k snídani s kopou meruněk a nektarinek měním na klasické jablečné se skořicí. 
Tip: Pro milovníky doporučuju část nakrájených jablek povařit společně s kaší a část z nich dát navrch. Potom už jenom tvaroh, arašídový máslo, a trocha skořice a slunečnicových semínek.
Už asi třetí podzim se nemůžu obejít bez svýho hrabákovýho svetru, který nosím jak do školy, tak ven se psem. Je to kousek, který se hodí absolutně na cokoliv a stál jen pár korun. Obecně mívám teď mnohem častěji nálady na něco casual. aneb něco, u čeho nemusim furt hlidat, jestli mi nepřetýká Milan na břiše, když sedím. :) Celkově to prostě nemá chybu.



Podzim je pro mě taky znamením dlouhých procházek, na které jsem v parném létě neměla popravdě náladu ani já, ani můj psík. A tak spolu teď ťapeme co nejčastěji to jde, nejlíp někam na louku, kde se umíme oba totálně zprasit. promiň mami. 


A co teda miluju úplně nejvíc, jsou nalakovaný nehty. Myslím, že si každá holka prošla jako malá nějakým obdobím.. někdo rtěnkama, někdo nosil miliony náramků, někdo modrý oční stíny. A já vždycky milovala laky na nehty. A ta záliba mi vydržela vlastně až doteď. A tak momentálně při psaní tohohle článku pořád checkuju svý nově nalakovaný nehty. Asi zním jako blázen, ale mám z nich fakt radost! 


Čas sama, s písničkama na plný pecky. Při cvičení, při cestě ze školy, při učení. Hrozně moc si to užívám, ač jsem ve svý podstatě spíš extrovert. Konečně jsem se naučila trávit čas i sama se sebou, kdy vypínám upozornění na zprávy v messengeru jenom proto, že mi to ruší můj klid. 
Tahle vlastnost je hrozně důležitá. Umět být sám. Umět sám sebe pochválit a poznat chvíle, kdy jste naštvaný, smutný nebo protivný. Protože, jak už jsem psala mockrát, jde to ovlivnit a to, že je někdo výbušnej nebo přecitlivělej znamená prostě jen to, že neví co si počít se svými pocity. Důležitý v tenhle moment je, se zastavit
Právě touhle dobou si užívám sama sebe nejvíc. Se začátkem školy se na mě valí milion povinností.. A jo, nebudu si hrát na to, jak to mám všechno na háku. Už jen článek ze začátku roku ukazuje opak. :D Ale mám ze sebe hroznou radost. Z toho, jak jsem na to zas najela. Z toho, jak jsem si naplánovala práci na neděli i přesto, že se mi nechtělo. A bylo to hrozně skvělý! Prostě z toho, jak se dokážu překonávat a zvedat. A to padám poměrně často..


A abych se zbavila tý hořkosladký atmošky tady, skončím to tím, že už je tu opět čas horký sprchy a radosti z teplýho bytu! To je totiž nejspíš ta věc, proč mi podzim přijde tak cozy, je mi zkrátka a dobře nonstop teplo a to naprosto miluju!

Co vy milujete na podzimu? 

nh.

Komentáře

  1. Hezký článek. Já vždycky tvrdím, že jsem letní dítě a mám léto nejradši, což je pravda, ale na druhou stranu... Ovecná kaše s jablky a se skořicí, tu miluju a ráda si ji dělám stejně jako ty. A potom hlavně to choulení se pod dekou s kafem/čajem a dobrou knížkou, to bych mohla... :-) Ale hlavně se mi líbí podzim v období, kdy je to už vidět na barvách, když jde člověk se psem a vše hraje barvami, to je teprve ten správný balzám na nervy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Naprosto se vším souhlasím! Taky mám nejraději sluníčko a teplo.. ale ten barevnej podzim má takový zvláštní kouzlo. Už se moc těšim, až to všechno zežloutne!! :)

      Vymazat
  2. Super článek! Já se vůbec nedokážu rozhodnout, který roční období mám nejradši, protože každý má svoje pozitiva, ale i negativa :D
    Na podzimu miluju to ,,čtecí počasí", ležení na gauči pod dekou a chlupatý ponožky.
    Ale to, že musím vstávat za tmy , často je mi fakt zima a jsem skoro furt unavená, je trošku na prd a nebudu říkat, že jsem kvůli tomu neměla už letos špatnou náladičku... Ale je důležitý najít si na všem něco pozitivního a soustředit se na to, protože jinak by se člověk musel zbláznit! :D
    O škole mi ani nemluv, tenhle týden už byl peklo a byla jsem z toho nešťastná. Unavená z toho, jak je to furt to samý dokola, testy, čtení povinný četby, strach ze zkoušení... Ale v hloubi duše mam tu školu ráda! :D
    Tak hodně dobrý nálady a produktivních dnů přeju!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Přeji krásný den. :)

Mohlo by se vám líbit