90denní výzva #forbetterme

Zdravím!

Vím, že moje příspěvky nezpůsobí poslední dobou zrovna úsměv na tváři. Ale to je realita mýho startu roku 2020. Svět nám často do našich životů přináší překážky, které vůbec nečekáme. A až když je překonáme, cítíme, kolik toho z nás spadlo. Vím taky, že to dlouho nebude dobrý, normální. Ale věřím, že to nejhorší mám za sebou a jsem připravená zvednout se ze země. alespoň se opřít o lokty.

Mám za sebou nejkrásnější maturitní ples, který jsem mohla mít. A přestože jsem na tom poslední týdny nebyla vůbec dobře, ten večer byl něčím výjimečný. Zjistila jsem, že můžu být opravdu vděčná, protože se mám opravdu sakra hodně dobře. A víte co? Ten večer jsem se cítila poprvé za dlouhou dobu nefalšovaně šťastná. Po veškerých celodenních přípravách jsem se podívala do zrcadla a řekla si holka, dneska je tvůj večer. Jsi kočka a jdi si to užít. A opravdu jsem si to užila. Zapotila se, ze srdce se zasmála a jak kdyby našla tu sílu, kterou jsem tak moc postrádala. Byla jsem to zase já. Bez výčitek, bez přetvářek, bez neklidu.

Fresh start


Přijde mi, jako kdyby ten nový start přišel až teď. A upřímně? Je mi úplně jedno, že je 31.1. Myslím, že je nejvyšší čas být tu zase sama pro sebe.

Myslím, že zdravý životní styl se mi už tak moc dostal pod kůži, že většinu věcí dělám intuitivně. Jdu se projít, snažím se hodně pít, jím hodně ovoce, zeleniny a neopomínám žádné makroživiny. Snažím se cvičit a přestože to teď bylo hrozně moc hektické, opravdu se mi to daří. A co je ještě lepší, fakt mě to zase baví.

Jediné toxické v mém životě jsou mé myšlenky. Stres. Obří hromada stresu. To je něco, na čem se snažím zapracovat.

A jelikož jsem opravdu nechtěla, aby to zase zůstalo jenom u velkých slov, rozhodla jsem se pro 90denní výzvu. Než tenhle článek vypnete, dovolte mi vysvětlit o co mi jde. A pokud se na to ani potom nebudete tvářit, přečtěte si tenhle článek od Verči z blogu Čas Kávičky.


Je to vlastně úplně jednoduché. Stanovíte si pár cílů, na kterých budete 90 dní pracovat. Při nejlepším si každý den někam zapisujete sebereflexy. Já třeba do poznámek v telefonu. Původně je to fitness výzva od Blogilates, ale já se rozhodla ji stáhnout na celý svůj život, protože cítím, že je to přesně to, co teď potřebuju. Soustředit se na něco, co má smysl.

VŠEOBECNÉ CÍLE
  • NEPROKRASTINOVAT
  • průběžně se připravovat na maturitu
  • věnovat se pejskovi
ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL
  • co nejvíc chůze
  • 2x týdně fitko
  • jíst převážně čistě (80x20)
  • vypít 2,5l vody denně
  • hodně spinkat
PSYCHIKA
  • zahojit se
  • nevracet se do minulosti
  • nestresovat se z budoucnosti

start 27.1. 
konec 27.4.

Výzvu jsem začala už před pár dny, abych zjistila, jestli to beru vážně nebo ne. Do teď jsem pořád překvapená, jak moc dobře se díky tomu cítím. Jsem namotivovaná a vnitřně vyklidněná. Jakoby si moje hlava konečně mohla odpočinout. Až teď cítím, že to sama sobě vlastně dlužím. Moje tělo rozchodem hodně utrpělo a já pořád nemohla ani jednou nohou vykročit z toho bahna otázek co by kdyby. Teď mám konečně pocit, že jsem jednou nohou venku. Že se už zase začínám probojovávat na první místo priorit ve svý hlavě. 

I malý pokrok, je pokrok!

Po 4 dnech můžu bez výčitek říct, že se opravdu snažím. Co se týče chůze, volím schody před výtahem. Láhev s vodou mám non-stop u sebe. Místo předspánkovýho depkaření, že už navždy zůstanu sama si jdu radši hned lehnout. Za tu dobu jsem si zpracovala 6 otázek k maturitě a do fitka šla vždycky, když jsem si napsala do diářku "fitko".

Taky jsem podnikla největší krok k tomu, zahojit se. Stalo se pár věcí, které mě srazily na kolena. Věcí, které na internet ani nikam jinam nepatří. Ale co můžu říct je to, že jsem byla fakt naštvaná, zlomená a smutná. Potom, co jsem všechny fotky schovala do krabice a potom se pár dní dívala na prázdné díry ve  fotokolážích, které mám na zdi, jsem přišla na hodně důležitou věc. Dusit se zlobou vůbec není zdravý. A myslet pořád dokola na to, co se stalo, už vůbec ne. Najednou mě napadla jedna věc a přestože moje ego na začátku protestovalo, opravdu jsem ji udělala a teď se cítím tisíckrát líp.

Odpustila jsem
Naprosto a upřímně. 

Teď už můžu konečně začít ten single life naplno. haha

Na závěr bych vám chtěla dát pár tipů, na které je dobré myslet, pokud začínáte cokoliv měnit. Jelikož jsem poslední roky začínála téměř pořád, mám je už pod kůží, ale myslím, že někomu z vás by se mohly třeba hodit. :)

Tipy pro lepší start


  • Pokud chcete začít, podívejte se na sebe očima své nejlepší kamarádky. Jaká vlastně jsem? Napište si na papír všechno, co chcete změnit. Veškeré vaše negativní vlastnosti, nezdravé návyky. A berte všechno komplexně. Jedna věc totiž vždy úzce souvisí s druhou.

  • Zbavte se toho shazovačnýho hlasu ve svý hlavě, který slintá nad postavama jiných vícfitness holek a zároveň vám nadává, že nejste jako ony. Porovnávejte se jenom sami se sebou.

  • Stanovte si cíle a udělejte plán, ale jinak věci moc nehroťte. Jdete tady o to, mít lepší pocit, ne trápit sám sebe něčím, co nám není příjemné. 
Zkusíte to se mnou? <3

nh.


Komentáře

  1. Jeeeeeeeej ❤️❤️❤️
    Strašně moc držím palce a PŘÍSAHÁM, že ti těch 90 dní přinese strašně moc. Fakt! ;)
    Mám ještě jeden tip, kterej jsem obšlehla od Lucky Minářový - každej den, když ráno snídám, přemýšlím nad 3 věcma, za který jsem vděčná. A pak si je napíšu. Strašně moc mi to pomohlo hledat ve všem něco pozitivního :) A uvědomit si, jaké mám vlastně štěstí, že žiju tam, kde žiju, že mám své rodiče, střechu nad hlavou, je mi dobře a můžu dělat, co mě baví ��

    OdpovědětVymazat
  2. To se mi líbí, pozitivní článek plný pozitivních rad, jak žít život lépe! :-) Držím ti palce, já sice nejedu 90 dní, ale začala jsem něco podobného vztaženého na hodně dlouhou dobu kupředu, jdu do sebe, snažím se a věřím, že to přinese úspěch. Spousta problémů je jen v hlavě, takže když se s nimi vnitřně vyrovnáme, najednou zjistíme, že je vše o dost jednodušší a o dost lepší, než se nám vlastně zdálo. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Přeji krásný den. :)

Mohlo by se vám líbit