Summer has begun!

Zdravím!

Začátek léta pro mě znamená hrozně moc. Je to jako vstup do jednoho velkýho pozitivního obláčku. Nikdy nevíte, co se za ty dva měsíce může stát. A přestože to není ani v létě nonstop růžový, tak ta naděje se kterou do léta vstupujeme je neskutečně silná. Nebo aspoň u mě.


Mám za sebou první letní akci, a to výlet na vodu. Musím říct, pokud máte alespoň trochu možnost vyjet, vyjeďte! My zdolali Sázavu a přestože se výletem nesla řada problémů a komplikací, tak vůbec nelituju, že jsem jela. V mnoha chvílích to byla zkouška pro mě samotnou. Pokud se na rychlé řece stane problém, musíte reagovat hned. S klidnou hlavou a jasným cílem. Teď nebo nikdy. V jedné situaci jsem si to zkusila na vlastní kůži, kdy jsem skočila do vody pomoct přiopilému kamarádovi s překlopenou lodí 100 metrů před jezem. Taky když jsme řešili problém, který způsobili opilí lidé z naší party přes noc v kempu. Když ta situace přišla, postavila jsem se jí čelem. A teď jsem na sebe fakt pyšná. Za to, že jsem nešla s davem. Za to, že jsem uměla jednat a hlavně za to, že jsem zůstala férová. 

Tohle není jenom tak ledajaké léto. Je to léto mezi střední a vysokou, na kterou už teď 100% vím, že půjdu! Se zjištěním, že mě přijali ze mě spadl obrovský kámen. Vím, že si tyhle měsíce chci užít. Že už nechci řešit zbytečná dramata. Pokud by vás zajímala situace s klukama a hledáním vztahu, tak mrkněte na můj instagram do popisku pod tuhle fotku!
Zkrátka, cítím se skvěle. Šplouchání vody a sluneční paprsky ze mě smyly většinu pochybností a těžkostí. Teď už se jen těším, co mi léto přinese!

Letní BUCKET LIST

  • Vyjet na vodu 
  • Grilovačka s mýma holkama 
  • Smích, dobrý jídlo a popíjení s gympláckou partičkou 
  • Túra na východ slunce na Sněžku 
  • Brigádničení 
  • Zpívání a tančení v náladě na parketu večer pod širým nebem 
  • Řvaní na rychlých atrakcích na pouti
  • Road trip po Čechách 
  • Výlet do Prahy s mojí blogovací kamarádkou <3 (která se přestěhovala na nový blog, tak se mrkni! https://eligolive.blogspot.com
  • Spousty a spousty vodního melounu a domácí zmrzky ze zmražených malin 
  • Pravidelný fitko s kamarády 
  • Overaly, kraťasy, šaty 
  • Zpocený čelo, ještě než vyjdu ven 
  • Válečka u vody 
  • Spaní u babičky 
  • Výlety pod stan 
  • Dlouhý povídaní s mamkou při večerních procházkách 
  • Koupačka v řece 
  • 100% užití single letních večerů 
  • Seznamovák na vejšce
  • Tour de oblíbené podniky v Praze a přespání na bytě 
A jaké jsou vaše plány na léto?

nh.

Komentáře

  1. Aaaaaah ❤️ Nemůžu se dočkat!!
    Tohle léto si UŽIJEME a bude to nezapomenutelný!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Přeji krásný den. :)

Mohlo by se vám líbit