Podzimní tipy na jídla 🍂

 Zdravím!

Společně s tím, že mi začla vejška, pomalu ale jistě začíná i další karanténní doba. Mé dny se točí ve stále stejném koloběhu. Snídaně, škola, oběd, škola, večeře. Ob den se snažím cvičit a zároveň aspoň jednou denně vyjít minimálně na hodinku ven. Ale jinak je to pořád to samý. A já jsem vlastně hrozně ráda, mám svoji milovanou rutinu.

Jenže asi sami cítíte, jak rychle život zestejní. Občas je pro mě těžký myslet pozitivně. asi jako pro každého z nás. Často na mě přichází myšlenky, jestli to neustálý sezení nad školou má smysl. Jestli mě to baví. Jestli bych neměla dávat čas do něčeho jiného. lepšího.

Ale víte co? Neměla. Nevím, co se mnou bude. Kde jednou skončím a co budu dělat. Ale co vím jistě, je, že miluju ten pocit, že se zlepšuju. Konečně začínám cítit, že jsem v obraze. Že vím, co odpovědět, když se mě učitel zeptá na semináři. Každý den dřu od rána do večera a výsledkem mi je klidná mysl. Konečně žádné slzy vyvolané časovým presem ani pocit, že jsem k ničemu. A to je pro mě v poslední doba jedna z největších výher.

Každopádně! Rutina. Každý den mě čeká několik rozhodnutí. Co budu sakra dneska jíst. A tak bych se s vámi chtěla podělit o pár tipů na jídla, která mi poslední dobou udělala radost, připomněla podzim a uspokojila chuťový buňky.

dobrou chuť!

kus kus, cizrna, kari, dýně hokaido, cibule, salátek

zeleninovej salátek, avokádo, vaječné omeletky

lívance z banánu, dvou vajíček a ovesných vloček 
navrchu zkaramelizováné jablíčko, mandle, jogurt a arašídové máslo

dušená brokolice, rajčata, kukuřice a grilovaný hermelín

houby, pečené batáty, grilovaná cuketa, volské oko a tvaroh

pravidelná odměna za splněný úkol❤️

koláček od maminky a kafíčko (taky rutinka)


nh.

Komentáře

  1. Sbíhají se mi slinyy! Přesně tohle jsem potřebovala! :)
    Poslední dny jsem chytila druhej dech ve vymýšlení jídel a motivaci jíst pořádně výživně! A už teď se cítím mnohem líp!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Přeji krásný den. :)

Mohlo by se vám líbit