Inspirativní lidé | zdravý životní styl

Zdravím!

Doufám, že si užíváte první teplejší dny! Cítím obrovský vděk. Za poslední dny chodím hodně na procházky, ať už sama nebo bezpečně! s někým z kamarádů. Pořád a pořád dokola si uvědomuju kouzlo a sílu obyčejného povídání. Společnost, komunikace, starost o druhé. Je jednoduché přestat je pokládat za důležité, protože třeba mně opravdu nevadí být sama. Ale síla přátelství je přeci jen jedna z nejkrásnějších věcí, které můžeme na tomhle světě zažívat. A jde na nich pracovat i v téhle šílené době!

Dneska bych vám chtěla předat motivaci v podobě doporučení lidí z oblasti zdravého životního stylu, kteří mě osobně velmi inspirují. Není lepší pocit, než cítit, že na té cestě nejste sami. Zároveň je velmi jednoduché narazit na rádoby odborníka, kvůli kterému můžeme zbytečně sejít z cesty. A to je asi ta nejdůležitější věc, kterou bych chtěla tímto článkem předat, vše si ověřujte! Čerpejte informace z ověřených zdrojů, nevěřte zázračným zkratkám, neexistují, a na všechno se dívejte selským rozumem. Individualita je nutnost číslo jedna. Každý z nás je jiný. Máme jiná střeva, jinak postavenou "startovní čáru", jiné podmínky a jiné predispozice. Proto je nezbytné tvořit všechno sobě na míru. A pokud cítíte, že na to vaše znalosti nestačí, určitě si alespoň do začátku nechte poradit od odborníka. Je to investice do sebe, do zdraví, a ta se vždycky vrátí.


Sama se vůbec nepovažuji za žádného profíka. I po těch letech jsem pořád laik, který se neustále učí. Díky tomu, že si buduju vlastní cestu, profiluju postupně i lidi, kterými se obklopuji na sociálních sítích. Mé priority jsou jednoduché. Všichni musí být reální, vzdělaní a sympatičtí. Už dávno jsem upustila od extrémů. Mnohem víc mě osloví člověk, který se nebojí přiznat, že občas selže. Zároveň má ale sílu na to, znovu vstát a vrátit se na trať. Takže pokud taky hledáte někoho takového, je tenhle článek přesně pro vás. 

Lucie Minářová

instagram: @luciemin
podcast: @thehealthytapes
youtube: Lucie Minarova

Když se řekne síla a ženskost, vybaví se mi právě Lucka. Svou vášeň našla v crossfitu a zdravém životním stylu. Její podcast je nabušený informacemi. Najdete tam úplně všechny odstíny fitness. Od stravy, přes cvičení až po psychiku. Zároveň dělá i super rozhovory s odborníky na různá témata. 

Má konkrétní doporučení

podcast
  • 39. epizoda | Speciál o výživě #1 - Food focus, protein, strava a akné, intuitive eating a další!
  • 40. epizoda | Speciál o výživě #2 - Veganství a bílkoviny, kalorický příjem, binge eating, odhadování porcí, mléčné výrobky a další
  • 45. epizoda | Speciál o výživě #3 - Suplementy, zpomalený metabolismus, trávení, nízké sacharidy a další
  • 59. epizoda | Agáta Szturcová o zdravém trávení a mikrobiomu obzvlášť doporučuju!
videa




Starší videa, ale stále velmi aktuální! Osobně to byl i jeden ze zdrojů, díky kterému jsem si sestavovala svůj kalorický příjem. Rozhodně je ale fajn zkombinovat metodu Lucky např. s metodami z tohoto aktin článku --> Chcete hubnout, nabírat nebo jen zdravěji jíst? Spočítejte si makra vzhledem k vašemu cíli

Markéta Gajdošová

instagram: @marketgajdosova
podcast: @Marketa'sVibes

Markétka je profesionalita sama. Hrozně mi vyhovuje její styl podcastů, volba slov, vyjadřování. Je to žena na správném místě, která ví o čem mluví. Moc dobře si uvědomuje, jak velkou má moc. Líbí se mi, že nikdy nesděluje konkrétní čísla, např. u otázky ohledně ideálního kalorického příjmu. Dbá na individualitu, kvalitu a udržitelnost. 

Má konkrétní doporučení

podcast
  • 37. epizoda, 1. sezóna | Veronika Duží - o rovnováze, výběru kouče, silovém tréninku a všem, o čem sociální sítě mlčí
  • 36. epizoda, 1. sezóna | Tajemství diet a nebezpečí kalorického deficitu
  • 16. epizoda, 1. sezóna | Kalorie sem, kalorie tam
  • 10. epizoda, 1. sezóna | Kouzlo vědomého jedení

Alžběta Rohanová


Alžbětka je žena, která je dokonalou kombinací ženskosti, inteligence a perfektního humoru. Sleduju ji už pár let a za tu dobu jsem si k ní vybudovala možná až příliš osobní vztah. :D Je mi svým přístupem k životu tak moc blízká!! Studuje zubařinu a dělá poledance. Zkrátka, kdybych byla kluk, měla bych jasno, haha. Bětka sdílí hlavně recepty, proto přikládám svůj nejoblíbenější na domácí pizzu, který mi už roky zachraňuje zadek. Pro ukázku humoru doporučuju sledovat její instagram!

Má konkrétní doporučení

recept

recept+foto: http://myhealthymoment.cz/spaldova-pizza/

Patryk Kmeť

instagram: @patryk_kmet
youtube: Patryk Kmeť

Paťo je kluk, kterého jsem začla sledovat de facto před pár dny. Zaslouží si jedno velké WAU. Asi nikdy jsem mezi své "fitness guru" neřadila muže. Ani nevím proč, zkrátka mi byly vždycky holky bližší. Patryk tuhle feministickou zeď totálně zbořil. Je moje momentální obrovská motivace. A co si budeme, mrzí mě, že ho nemám jak potkat osobně, naživo z něj musí čišet taková energie! Ve své nové sérii videí ukazuje podstatu zdravého životního stylu. Točí pravidelné vlogy o tom, jak to všechno probíhá v praxi. Říká, že každý z nás může být tou nejlepší verzí sama sebe, stačí dostatečně chtít a makat. Zároveň z něj cítím i velkou pokoru, což je další důležitá vlastnost, kterou v lidech "okolo sebe" hledám. Pokora je jeden ze základních stavebních kamenů pro jakýkoli úspěch. 

Má konkrétní doporučení

videa
 




Fitclan

instagram: @fitclan
podcast: @Fitclan

Jako poslední tu mám web, instagram a podcast Fitclan. Společně s Aktinem tvoří můj zdroj faktických informací o téměř všem co se fitness týká. 

Má konkrétní doporučení

podcast
  • Ak si zapisuješ príjem jedla cez Myfitnesspal či Kalorické Tabulky, pomože ti týchto 6 tipov
  • Ak si žena a nedosahuješ svoje ciele, toto sú dovody, prečo
  • 5 fitness mýtov + 1 doležité pravidlo
Tak toto jsou mé momentálně nejoblíbenější účty! Všech zmíněných lidí si velmi vážím a jsem moc ráda, že můžu být součástí jejich publika. 

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o lidi, kteří inspirují vás!

Mějte krásný zbytek týdne.

s láskou, nh. <3

Komentáře

  1. Lucku znám, ale zbytek ne, takže děkuji za milé tipy! Motivace není nikdy dost.
    Jinak už také pomalu ale jistě cítím jaro, konečně, procházek v teplejším počasí a sluníčku se nemůžu dočkat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za komentář! Jsem ráda, že jsem mohla předat tipy na nové lidičky. :)

      Vymazat
  2. Lucinku také ráda sleduji. Občas na její profil zavítám. Stejně tak Alžbětu. Tu jsem objevila nějak náhodně a líbilo se mi, že dělá pole dance, protože v tu dobu jsem jej dělala taky, stejně tak aerial hoop :-D Všichni jsou skvělá motivace! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wau, za pole dance tě moc obdivuju! Taky jsem koukala na jedno studio v Brně a toužila jsem tam na začátku semestru nastoupit, ale měli plno. No, teď mám motivaci budovat sílu a na podzim to zkusím znovu. :) Je to nádherný sport!

      Vymazat
  3. Znám první dvě holky, ale ani jednu z nich nesleduju :) Nějak mě jejich profily moc neoslovily :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ne každému musí sednout. :) Děkuju za komentář!

      Vymazat
  4. Máme stejnej vkus!
    Lucka je mojí asi top favourite, je mi strašně sympatická a je vidět, že ví, co dělá.
    Jinak je moje inspo kombinací všech možných ,,obyčejných" lidí, kteří sdílí realitu (což je důležitý a obdivuju je za to) a vzdělávacích účtů typu aktin a fitclan, protože se pořád učím a je super zjišťovat nový informace na denní bázi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shrnula jsi to krásně! Mám naprosto stejné preference. :)

      Vymazat
  5. Podcast od Lucky znám, je super a Markét znám přes holky z A Cup Of Style:) Super doporučení, určitě se k tomuto článku ráda vrátím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Abych prořízl hluk a pomohl vám zajistit financování vašich obchodních a osobních půjček, doporučím pana Benjamina Leeho pro obchodní a osobní půjčky.
    Laskavě pošlete e -mail na adresu: 247Officedept@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Přeji krásný den. :)

Mohlo by se vám líbit