Příprava na jaro + food inspo

 Zdravím!

Nevím jak vy, ale já už vítám jaro celým svým srdcem. Při vzpomínce na to, že je příští pondělí prvního března, dělám v koutku duše mexickou vlnu. A přestože byl poslední týden těžký a stala se jedna bolavá věc, snažím se koukat dopředu s optimismem v očích. 

Ano, únor nedopadl tak úplně podle mých představ. Ne, že bych nedělala věci, které jsem chtěla dělat. Cvičila jsem, užívala si sluníčka, udělala jsem věci, na které jsem přes semestr neměla čas (úklid a přerovnání různých částí pokoje), ale i tak mám teď trochu pocit, že jsem toho mohla udělat víc. Jenže mi přijde, že člověk má tendenci mít tenhle pocit hrozně často. Je to náš motor. Díky němu cítíme potřebu pracovat sami na sobě a to nám v konečném důsledku dělá radost. Jenže díky němu taky zapomínáme, co všechno  děláme. Všechno, co děláme právě teď, je dost. A samozřejmě, že bychom toho mohli dělat mnohem víc, ale taky bychom toho mohli dělat mnohem míň. S touhle myšlenkou bych chtěla vstoupit do nového měsíce. Je moc důležitá.


Mám před sebou ještě týden volna. A i když se necítím na pokoření maratonu nebo napsání knížky, chci ten týden využít. Chci si odpočinout, nabrat energii, udělat ještě pár věcí, které stále odkládám a naplno přivítat jaro. Dneska je nádherně. Sluneční paprsky mi zpříjemnily ranní rituál s ovesnou kaší a společně s espressem z kavárny dodaly sílu. Dokonce jsem si řekla, že dnes zkusím po dlouhé době vyběhnout. Jsem na sebe zvědavá! A když ne, tak si zacvičím Pamelu. 

FOOD INSPO posledních dní 🥞🍴

nadýchané čoko lívance🍫 (2 porce)
2 vajíčka, 1/2 banánu, 100 g jogurtu, 100 ml mléka, 50 g ovesných vloček, 20 g kokosu, 20 špaldové celozrnné mouky, 20 g kakaa, 30 g čoko proteinu, 1/2 prášku do pečiva, špetka soli




post workout protein❤️
30 g aktin protein Pekanový koláč, 1/2 banánu, 70 g řeckého jogurtu, trocha vody

jablečné placky podle Lucky Minářové🍎
odkaz tady

krémová ovesná kaše🍓
150 ml sójového mléka, 60 g ovesných vloček, polotučný tvaroh, mandlové máslo, jahody, borůvky, skořice

Taky jsem si po dlouhé době udělala radost nákupem. Za úspěšné dokončení semestru jsem od našich dostala svou úplně první čtečku. Konkrétně PocketBook 632 Touch HD 3. Díky ní bude plnění povinné četby do školy mnohem jednodušší. A taky se cítím trochu víc jako student filozofické fakulty. :D Zároveň jsem si objednala džíny z Lindexu, na které jsem už delší dobu koukala, ale vždycky jsem si říkala, že nákup ještě počká. Skoro jsem zapomněla, jak moc fajn pocit to je, když čekáte na balíček! 

Už taky vyhlížíte jaro?

Mějte se moc hezky!

s láskou, nh. <3




Komentáře

  1. Jara už se nemůžu dočkat! Cítím už tu vůni ve vzduchu a pomalu mi z toho lítají motýlci v břiše 😂
    K tý myšlence, že můžeš dělat víc - taky jsem si tohle hodně dlouho říkala... prostě perfekcionista, čím víc tím líp, ale pak jsem si přesně uvědomila, že toho vlastně dělám opravdu DOST a měla bych na sebe být pyšná 😊 Takže se pochval a jdi dál!
    A ty lívance musím zkusit... vypadají báječně (a všechno ostatní samozřejmě taky!)

    OdpovědětVymazat
  2. To čo píšeš na začiatku, že stále máme pocit, že by sme mohli urobiť viac je keď sa nad tým zamyslím hrozné. Ja som to mala úplne rovnako a stále som vo svojich očiach nebola dostatočne dobrá, lebo som mohla ešte toto alebo toto. Snažím sa byť na seba menej prísna a viac si užívať malé úspechy aby som nebola na seba taká zlá, aj keď niekedy keď som už moc lenivá, tak sa musím dotlačiť :D
    Inak to papanie vyzerá skvelo! Verím, že jar je už za dverami a môžeme sa už len tešiť s pekného slnečného počasia ♥

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím co se stalo, ale doufám, že ti bude brzy líp. Ale vždy je líp čas rány hojí ♥ Snad to bude brzy v pořádku vše u tebe.
    Jinak co se týče jara, ježiš jo! Pojď už k nám! :D Moc se těším sluníčko má dává hroznou energii den je mnohem hezčí, veselejší. A ty tulipány?! Miluju je taky doma už jedny mám :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžu se dočkat! Ty jídla vypadají naprosto skvěle, ah hned bych si něco dala:D Jinak gratuluji k úspěšnému dokončení semestru a ať se daří i v tom dalším:)

    OdpovědětVymazat
  5. Také už se nemůžu dočkat jara :) Chybí mi teplé slunečné dny, věřím, že v nich se celá tato situace bude zvládat líp :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Já už taky vítám jaro... a zvedám ruce do mexické vlny!!! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Přeji krásný den. :)

Mohlo by se vám líbit